Forum de Projet Homère

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Forum de Projet Homère

Forum lié au site Projet Homère sur la langue grecque

Bienvenue sur le forum de Projet Homère !!!!! Ceux qui désirent participer sont priés de s’inscrire
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

4 participants

    Proposition 834

    Helene
    Helene
    Admin
    Admin


    Messages : 7141
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Localisation : Athènes- Grèce

    Proposition 834 Empty Proposition 834

    Message  Helene Lun 6 Aoû - 19:00

    Voici une nouvelle série de mots clés.

    μινυρισμός – μνεία – ανθυπατεία– ορρωδώ – στάγδην – υπερώο –φολίδα


    Les cinq mots faciles pour débutants


    Εντολή – απάτη – κληρονόμος – ιδιοκτήτης – επιστολή


    Dernière édition par Helene le Mar 7 Aoû - 19:11, édité 1 fois


    ___________________________________________________________________________________________
    ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ
    Yves
    Yves
    Modérateur
    Modérateur


    Messages : 3941
    Date d'inscription : 17/04/2012
    Age : 84
    Localisation : France (Drôme) et Péloponnèse

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Yves Mar 7 Aoû - 2:43


    Ίσως ο Πλούταρχος ή ο Σουητώνιος κάνουν μνεία του ότι ο Γάιος Ιούλιος Καίσαρας, ενώ υπηρετούσε στην επαρχία της Έξω Ιβηρίας, πριν εκλεγεί σε αξίωμα ανθυπατείας στην Γαλατία, (ήταν τότε καίστορας),μινύρισε μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αυτός ο φιλόδοξος Ρωμαίος, ακόμα κι αν δε δημιούργησε την υπόγεια στάγδην άρδευση, δεν ορρωδούσε ποτέ του. Παρά μια εύθραυστη υγεία και μια κουφαμάρα από παιδί, πραγματοποίησε τα φιλόδοξα του σχεδιά και πέθανε πριν από την ώρα του, για να μη δεχτεί τη μοιρασία της άσκησης της εξουσίας.

    Πάντως άφησε για πάντα τα σημάδια του σχετικά με την εξέλιξη της ιστορίας της Γαλλίας, αυτός είναι που παραμένει ο στρατηγός, νικητής του Βερκιγγετόριγα, στη Γκερκόβια. Τον φαντάζομαι μετά, στην αρχαία Ρώμη, φορώντας ένα θώρακα με φολίδες και κοιτάζοντας αφ΄ υψηλού, από πάνω απ΄ένα υπερώο του φόρουμ, τον υπερήφανο Γαλάτη ηττημένο.

    Plutarque peut-être Suétone font mention du fait que Caius Julius César, alors q'il servait dans la province de l'Ibérie extérieure, avant d'être élu à la fonction de proconsul en Gaule, (il était alors questeur), pleura devant la statue d'Alexandre le Grand. Ce Romain ambitieux, même s'il n'a pas créé l'arrosage goutte à goutte souterrain, n'a jamais tergiversé. Malgré une santé fragile et une surdité dès l'enfance, il réalisa tous ses ambitieux projets et mourut avant son heure, pour n'avoir pas accepté de partager l'exercice du pouvoir. En tout cas il a marqué pour toujours de son empreinte l'évolution de l'histoire de la France, c'est lui qui demeure le général vainqueur de Vercintégorix, à Gergovie. Je l'imagine ensuite, dans l'antique Rome, portant une cuirasse de petites plaques métalliques et regardant dédaigneusement, du haut d'une galerie du forum, l'orgueilleux Gaulois vaincu.
    Helene
    Helene
    Admin
    Admin


    Messages : 7141
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Localisation : Athènes- Grèce

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Helene Mar 7 Aoû - 19:13

    C'est bien Yves!!


    ___________________________________________________________________________________________
    ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ
    avatar
    pavlos


    Messages : 20
    Date d'inscription : 30/07/2012
    Age : 75
    Localisation : tarn, sud ouest de la France

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  pavlos Mer 8 Aoû - 22:38

    Έλαβα αυτήν την επιστολή από έναν από τους μελλοντικούς κληρονόμους μου.

    «Αγαπητέ μου παππού,

    Είςαι ο ιδιοκτήτης ένος πύργου στην άμμο. Δεν το δηλωσές στους φόρους. Αυτή η απάτη θα μπορούσε να σε κοστίσει πολύ ακριβά. Μπορώ να τακτοποιήσω την υπόθεσή. Αρκεί να μου στείλεις μια εντολή για € 5000 και εγώ θα φροντίσω για όλα.

    Σε φιλώ.»

    Ερώτηση: τι θα κάνετε στη θέση μου ;


    J’ai reçu cette lettre de l’un de mes futurs héritiers :

    « Cher grand-père,
    Tu es actuellement propriétaire d’un château en Espagne. Tu ne l’as pas déclaré aux impôts. Cette fraude pourrait te couter très cher. Je peux arranger l’affaire. Il te suffit de m’envoyer un mandat de 5000 euros et je m’occupe de tout.
    Je t’embrasse. »

    Question : que feriez-vous à ma place ?
    Helene
    Helene
    Admin
    Admin


    Messages : 7141
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Localisation : Athènes- Grèce

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Helene Jeu 9 Aoû - 17:35

    C’est bien dans l’ensemble Pavlos


    ένος- ενός
    δηλωσές- δήλωσες
    στους φόρους- plutôt - στην εφορία


    ___________________________________________________________________________________________
    ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ
    Elpida
    Elpida
    Modérateur
    Modérateur


    Messages : 1037
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Age : 68
    Localisation : France : Antibes, Provence-Côte d'Azur et Puybegon, Occitanie

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Elpida Jeu 9 Mai - 23:30

    Εντολή – απάτη – κληρονόμος – ιδιοκτήτης – επιστολή

    Στην οδό Βουκουρεστίου, οι ενοικιαστές μέσα στο μεγάλο σπίτι κοντά στην βρύση φοβούνται: Έλαβαν μια επιστολή από την Μαρία και τον Γιώργο Παπαδόπουλο. Τους λένε ότι είναι οι κληρονόμοι του ιδιοκτήτη και τους δίνουν την εντολή να φύγουν διότι αυτοί θέλουν να πάρουν το σπίτι για την οικογένειά τους. Αλλά το γράμμα φαίνεται παράξενη. Δεν έχει υπογραφή. Τελικά, καταλαβαίνουν ότι είναι μια απάτη. Ουφ....Μπορούν να μείνουν μες στο σπίτι τουτό που αγαπάνε.
    Rue Voukourestiou (de Bucarest) les locataires dans la grande maison près de la fontaine, ont peur : Ils ont reçu une lettre de Maria et Georges Papadopoulos. Ils leurs disent qu'ils sont les héritiers du propriétaire et leur donnent l'ordre de partir parce qu'ils veulent prendre la maison pour leur famille. Mais la lettre semble étrange. Il n'y a pas de signature. Finalement, ils comprennent que c'est une imposture. Ouf...ils peuvent rester dans cette maison qu'ils aiment.


    ___________________________________________________________________________________________
    ΄Εχω ένα ζεϊμπέκικο στα πόδια κι ένα ταξιμάκι στην καρδιά - Χάρις Αλεξίου -
    Helene
    Helene
    Admin
    Admin


    Messages : 7141
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Localisation : Athènes- Grèce

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Helene Ven 10 Mai - 12:48

    C' est bien Elpida!


    Αλλά το γράμμα φαίνεται παράξενη.- c'est neutre - Αλλά το γράμμα φαίνεται παράξενο. Par contre pour -επιστολή tu autrait pu mettre féminin - παράξενη -
    τουτό- τούτο


    ___________________________________________________________________________________________
    ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ
    Elpida
    Elpida
    Modérateur
    Modérateur


    Messages : 1037
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Age : 68
    Localisation : France : Antibes, Provence-Côte d'Azur et Puybegon, Occitanie

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Elpida Sam 11 Mai - 4:53

    Même en relisant, des fautes élémentaires échappent à ma correction (mais pas à la tienne Wink ), je suis incorrigible !!!!!! Embarassed


    ___________________________________________________________________________________________
    ΄Εχω ένα ζεϊμπέκικο στα πόδια κι ένα ταξιμάκι στην καρδιά - Χάρις Αλεξίου -
    Yves
    Yves
    Modérateur
    Modérateur


    Messages : 3941
    Date d'inscription : 17/04/2012
    Age : 84
    Localisation : France (Drôme) et Péloponnèse

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Yves Sam 11 Mai - 6:52

    Όσο και να θελήσει, απέφυγε τελικά το αξίωμα της (ανθυπατείας). Κι όμως η ρωμαϊκή διοίκηση του απένεμε συχνά (μνείες) κατά τη διάρκεια των πολλών θητειών του. Προφασιζόταν ότι οι συνάδελφοί του τον ζήλευαν γιατί, διαφορετικά απ΄ αυτόν, προχωρούσαν (στάγδην στάγδην). Στην πραγματικότητα (ορρωδούσε) διότι δεν μπορούσε να βγάλει απ΄ το μυαλό του το ότι θα έπρεπε να πολεμήσει, αυτός που σιχαινόταν τους θώρακες με (φολίδες.) Εξοργισμένος, πήγαινε μόνος του το βράδυ στο (υπερώο) του σπιτιού του και εκεί μέσα ακουγόταν ο ασταμάτητός του (μινυρισμός).

    Je crois, Hélène, que je me suis trompé d'exercice, les numéros des anciens exercices étant mêlés aux autres. Wink
    Elpida
    Elpida
    Modérateur
    Modérateur


    Messages : 1037
    Date d'inscription : 12/04/2012
    Age : 68
    Localisation : France : Antibes, Provence-Côte d'Azur et Puybegon, Occitanie

    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Elpida Sam 11 Mai - 7:03

    Yves a écrit: Όσο και να θελήσει, απέφυγε τελικά το αξίωμα της (ανθυπατείας). Κι όμως η ρωμαϊκή διοίκηση του απένεμε συχνά (μνείες) κατά τη διάρκεια των πολλών θητειών του. Προφασιζόταν ότι οι συνάδελφοί του τον ζήλευαν γιατί, διαφορετικά απ΄ αυτόν, προχωρούσαν (στάγδην στάγδην). Στην πραγματικότητα (ορρωδούσε) διότι δεν μπορούσε να βγάλει απ΄ το μυαλό του το ότι θα έπρεπε να πολεμήσει, αυτός που σιχαινόταν τους θώρακες με (φολίδες.) Εξοργισμένος, πήγαινε μόνος του το βράδυ στο (υπερώο) του σπιτιού του και εκεί μέσα ακουγόταν ο ασταμάτητός του (μινυρισμός).

    Je crois, Hélène, que je me suis trompé d'exercice, les numéros des anciens exercices étant mêlés aux autres. Wink

    C'est de ma faute Yves!!! Embarassed Embarassed Je viens de t'envoyer un mp pour t'expliquer.
    C'est le 957 que tu dois faire !


    ___________________________________________________________________________________________
    ΄Εχω ένα ζεϊμπέκικο στα πόδια κι ένα ταξιμάκι στην καρδιά - Χάρις Αλεξίου -

    Contenu sponsorisé


    Proposition 834 Empty Re: Proposition 834

    Message  Contenu sponsorisé


      La date/heure actuelle est Mer 1 Mai - 16:02