Ο ψυχαναλυτής της φιλενάδας μου χρησιμοποιεί ύποπτα την ύπνωση και τον ελεύθερο συνειρμό. Ένας παράξενος κοντός άντρας που φορά παπούτσια με χοντρές σόλες κρεπ, σαν κοθόρνους και συλλέγει τους γυάλινους γύλους. Φαίνεται πως θέλει να ξέρει πολιτικές πληροφορίες, διότι η Άννα είναι η σύμβουλος του Πρωθυπουργού. Θυμάται ακόμη τα λόγια του :"Σπουδαίοι φάκελοι της Εθνικής Ασφάλειας βρίσκονται υπ΄ ατμόν στο γραφείο του , σας παρακαλώ να τείνετε ευήκοον ους. Σας ζητώ να διηθήσετε τις πληροφορίες που αφοράνε τις ελληνικοτουρκικές σχέσεις."
Όταν συνήλθε η Άννα, διέκρινε στον τοίχο, πίσω από τον ψυχαναλυτή, αυτό το απόσπασμα του Ψαλμού 2,12, :"Δράξαστε παιδείας..."
Le psychanalyste de ma petite amie utilise de façon suspecte l'hypnose et la méthode de l'association libre. Un petit homme bizarre qui porte des chaussures aux épaisses semelles de crêpe, semblables à des cothurnes et collectionne les girelles en verre. Il semble qu'il veuille avoir des renseignements politiques, car Anna est la conseillère du Premier Ministre. Elle se souvient encore de ses paroles:" Des dossiers importants sur la Sécurité Nationale se trouvent en attente dans son bureau, je vous prie d' écouter avec bienveillance. Je vous demande de filtrer les renseignements qui concernent les rapports gréco-turcs."
Lorsqu' Anna revint à elle, elle distingua au mur, derrière le psychanalyste, cet extrait du Psaume 2,12, :"Δράξαστε παιδείας..."